Idiotmagnet??

Ibland tror jag att jag är det...speciellt va det gäller killar. Jag drar till mig puckon som jag inte förstår mig på. Har ju tidigare berättat om attraktionslagen = allt man ber om kan man få. Och det gäller ju allt här i livet. Men nu börjar jag snart tvivla, för inte har jag bett om puckon heller?? I sådana fall är det undermedvetet, för så vitt jag jag vet så önskar jag mig allt annat än det!

Önskar ibland att jag kunde mogna på mig lite och släppa in rätt människor i mitt liv. Men nej..lina ska ha spänning och ska "jobba" för det hon vill ha. Guud så less man kan bli på själv ibland. Idag är en sådan dag då jag inte tål mig själv då jag aldrig lär mig!!!

jaa..och inte kan jag säga att jag inte ska göra samma misstag igen för det kommer jag säkert att göra. Så det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att man tillsist stöter på ett sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0