Klappar

Efter jobbet idag tog jag med mig lilla faran och åkte hem till syster. Jag skulle lämna av sakerna jag köpt till farmor och mormor samt ge bort min julklapp som jag fick av jobbet till Alfred. Vill ni veta vad julklappen var?? Mitt underbara jobb gav oss arbetande snögubbsklädsel i julklapp. Japp ni läste rätt! Vi fick en hatt, en halsduk, en morot gjord av frigolit samt knappar till munnen och magen. TACK TELENOR!!!

När jag kom till syrran fick jag faktiskt en julklapp av henne med. Vet inte om hon ville rädda mig ur min "livskris" eller om hon helt enkelt kom ihåg att ordspråk är något som jag älskar. Boken är helt fantastisk så jag tänkte faktiskt skriva ner ett varje dag här i bloggen så ni också kan få ta del av dem.

Och innan det skrivs så kom jag på att jag faktiskt fått en tredje julklapp idag! Nu ikväll då jag kommer hem står det en helt fantastisk fin fotölj i mitt vardagsrum. Mamma har varit och lämnat och den passade PERFEKT!

Så tack snälla mamma och syster för julklapparna, dem var underbara!Och till telenor...jaa...Alfred gillade hatten iaf!

"Fånga dagen precis som den är
och njut ett ögonblick i sänder.
Lev för stunden och tillåt
dig själv att bara få vara.
Att planera för framtiden
berövar dig kraften att leva i nuet.
I morgon är en annan dag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0