Vilken rulle...!

Jag sitter och ser Bodyguard nu och gud vad jag älskar den filmen!! Kevin Costner är sjukt snygg i den och Whitney Houstons röst är ju to die for!!

Kommer ihåg då jag var liten och min mamma hade sett filmen på bio, då sa hon att hon skulle lämna pappa på sekunden om Kevin knackade på dörren. Då började jag grina! Hehe:) Även att hon lyssnade på I will always love you konstant under våran resa till cypern. Hon spelade den i en röd kassetbandspelare med gula hörlurar.

Men nu är jag alldeless för trött och har lite smått (hellre stort) dåligt samvete att jag inte gjort så mycket som jag borde på uppsatsen. Men det är som vanligt de...

Sov gott då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0