Weekend is over

Så var det söndag igen, och jag är faktiskt inte bakis eller har någon ångest. Skönt!:)

I fredags var det tjejmiddag för hela slanten och jag hade en riktigt trevlig kväll!! Kan man säga annat då man kommer hem 02.30 från en tjejmiddag? Vi tjejer kan verkligen det här med att snacka vi:)

Lördagen började med att min bil kokade då jag åkte från ica!!! jag fick panik och svängde in vid ett bostadsområde vid birsta för att ringa pappa...jaa och det gick väl sådär då jag inte hade med mig mobilen!!! satt länge i bilen och gruvade mig för att plinga på någons dörr och fråga om jag fick låna deras telefon...jag tordes inte. Istället rullade jag typ ner shellmacken och lånade telefonen där för att ringa mammas Kalle. Han kom till min hjälp, men bilen kokar fortfarande så fort man kör den....jävla röda faran!!!

På kvällen så hade mamma sin 50årsmiddag, och det bjöds på god mat och en jäkla massa efterrätter! Jag gav upp efter vitchoklad panacottan så när tårtan kom in, tror jag mina byxor spräcktes....jag gjorde inte ens ett försök till att ta en tugga för det var totalstopp i magen!

Idag har jag försökt skriva lite på mitt arbete. Har även läst två arbeten som jag ska opponera på, på tisdag då vi har 70% seminarium. Har bokat in 3 intervjuer denna vecka och då är det bara 2 kvar! Julen kommer att spenderas med att analysera intervjuer....funny. NOT! Men nu jävlar ska skiten bli klar och jag vill aldrig mer tänka på lärarutbildningen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0