Bloggning

Brukar som sagt skriva TGIF (thank god its friday) men det verkar tydligen vissa störa sig på, för att det är många som skriver så? Jag själv har aldrig sett nån annan skrivit det (inte för att jag läser så många bloggar för den delen heller) Men att uppröra någon känns ju onödigt...(?)  Äh what the hell...TANK GOD IT'S FRIDAY!!!! Jag har längtat efter denna helg nå så jäääkulst! :)

Redan imåndags låg jag inför döden för att jag var så förbannat trött! Och inte har de resterande veckodagarna varit nå bättre...så att det är fredag idag och att det är 5 timmar kvar av arbetsdagen känns skönt! Då åker jag och röda faran ut till ikea, kollar om elin har rätt ang stolsöverdragen, sen brassar vi vidare till Maxi Ica, köper en massa snarra och annat gott och åker därefter hem, hoppar i mysbyxorna och slänger mig i soffan och kliver inte upp förrän på söndag. Jag ska som fattat inte göra ett skit i helgen. Jag ska ligga i soffan och pilla navelludd, rapa högt och skratta åt alla AFV avsnitt som kommer att visas. Och jag undrar varför jag ligger i själv i soffan?? hehe:)¨

Varm chokladen igår blev förövrigt helt underbart god!! Fick lov att fråga varenda unge om vad de tyckte om den och inte nån sa att den var äcklig!! Nu blev ni impad va?? Tjejen som vidbränner tevatten klarade av att göra varm choklad från scratch och det med bravur!!

Många kanske tycker jag är patetisk som blir gör en sådan stor grej över lite varm choklad...

Men jag är stolt...mäktigt stolt...

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! OM du syftade på mig, så var det inte så att jag blev upprörd... jag valde bara att skriva ngt annat, då ganska många av bloggarna JAG läser innehåller TGIF. Men men, smaken är ju som baken! Ha en bra helg!

2008-02-01 @ 20:11:32
Postat av: Martina

Det är coollugnt!

2008-02-01 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0