FIS

hahaha skulle göra en förkortning och den blev fis! hihih....:) Fuck it's sunday står den för iaf!

Hatar söndagar...dem är totalt jävla meningslösa. Man ligger i soffan hela dagen för man ska då promt inte göra ett skit sista dagen man är ledig innan ny vecka vankas. Dock när man ligger i denna soffa så får man totalt ångest över just att en ny vecka ligger framför en...så som sagt, söndagar är totalt jävla meningslösa!

Men! Lina har iaf varit och tränat ikväll...japp! Efter nästan en hel ostkrokepåse i soffan fick jag seperycket att åka och träna..och det skulle jag inte ha gjort...Ostkrokarna hade satt sina spår och jag fick kämpa emot för att inte sprutlakera hon bakom mig..! Jesus va ont i magen jag fick!! Varje gång jag tog ett kliv på den där jäkla stepbrädan fick jag kämpa tiotusen mer till att inte skita på mig!

Såå gott folk, mitt tips till er denna söndag är:
Ät inte en påse ostkrokar innan träning..det har bättre effekt än plommon.

Är hos mamma nu och fått i mig lite föda, men ska skynda hem nu och se

Hahah dem är ju så jäkla sköna!! Linda Hammar: Jaa men så hade vi lite sex och så då... HAHAHAHA!! Klockrent!

Men som sagt, hem och se det nu och sedan fixa kidsen läxor för  veckan.

Trevlig söndagsångest på er alla!

Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Checka www.bakgrundsbasen.com om ni letar bakgrundsbilder !
Bildhosting finns på www.uppmedbilden.com
Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

2008-02-03 @ 20:32:43
URL: http://www.bakgrundsbasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0