Förlamad??

Ibland undrar jag om jag är totalt jävla förlamad... Jag vill göra saker, så som att städa, tvätta eller what ever, men är ibland totalt oförmögen till att göra det. Detta stör mig nå så inått...!! Vart är min självdiciplin??

Just ställer jag mig den stora frågan oxå varför jag i hela fridens namn sitter och bloggar då det är greys på TV??!! Jag ser ju självklart på det i bakgrunden, men ger den inte min hela uppmärksamhet. Strange... Även att det låter sjukt töntigt nu då jag pratat om tv-serier två dagar på raken, men what the f*ck!

Nu ska jag dock stänga ner här, sätta mig i soffan och slappna av för första gången på hela dagen.

- Det är så logiskt alla fattar utom du..du har inte en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0