God morgon

Brukar aldrig ha tid att sitta vad datorn på mornarna..har egentligen inte det idag heller, men....

Idag vill jag inte jobba!!! Den känslan känner jag inte ofta, men idag gör jag det... Jag skulle vilja lägga mig i soffan ett tag och slötittat på TV, Oprah, Montel Williams, Våra bästa år och alla de där. Jag vill ha en slödag!!! Det känns som att jag inte hinner med någonting längre...jobb till 17.30, hem, äta, små fixa inför morgondagen och så vare natten... Jag tränar inte, jag träffar inte vänner, familj, NADA! Men tyvärr så har ju alla det så här så jag kan inte ens tigga ensamrätt om att synd om mig...!!! Nåja..

Nu måste jag börja traska til jobbet om jag ska komma i tid.

Så lång!

Kommentarer
Postat av: :)

pinsamt :P

2008-02-29 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0