Goda vänner

Elkan och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika....*lalala*

Hade ju tänkt skriva om mig och elkan idag, men såg att hon skrev om oss igår i hennes blogg så då kändes det lite som en rip off...men det skiter jag i nu!

Jag och Elin tror jag är lite smått beroende av varandra, på ett bra sätt! Vi ringer varandra och smsar minst tre gånger om dagen, där vi berättar om en ful gubbe vi sett på stan, snor, mens, snyggingar eller helt enkelt vad vi åt till middag. Eller varför inte nämna den gången då vi såg melodifestivalen tillsammans...hon i spånga jag i s-vall, men vi var varandra trogna vid varje dålig låt och smaskning av godis (okej det sista stod jag för)

Summa sumarum: Jag längtar tills vi ses imorn, då vi ska bråka om vem som har mest rätt och vilken låt som det ska lyssnas på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0