I told you so...

Jag sa ju att det här med träningen bara skulle vara för en kort period...jag har inte "gillar att gå på pass" känslan inom mig!!

Som igår då jag skulle träna..visst jag var trött! Men visst hade jag kunnat använt mina sista krafter till att träna..men nee...Lina kom med anledningen att då hon inte hunnit tvättat sina favvo träningsbyxor så gick det helt enkelt inte att träna... Sååå hon poppade popcorn och låg och tittade på tv ist. Jag är en fighter in i själen!! *host*

Syrran fyller år idag, även Rickard, så grattis mina kära! Har dock inte kirrat nån present till syrran...inte till rickard heller för den delen men han befinner sig i Luleå och har det lite svårt att besöka han ikväll så jag väntar med den..:) Tillbaks till syrran nu..har ju ideer om vad jag ska köpa men kan inte bestämma mig!! Vi är ju så sjukt olika så det ända jag vet är att vill jag ha det..köper jag det INTE! Vill jag inte ha det..köper jag:)
Slutar 13 idag så då brassar jag till stan och fixar nån, förhoppningsvis bra present!

Nu äre nationella prov här för mina små liv, så vi håller tummar och tår!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0