Konstiga luddiga dag..

Den här dagen har känts helkonstig... Vaknade imorse av panik att jag kände att jag stängt av väckarklockan..joo mycket riktigt, det hade jag. Men vaknade ändå i rättan tid..hur kommer det sig? Att de gånger man stänger av väckarklockan eller glömt att ställa den så vaknar men ändå i hyssat rätt tid? Åkte iaf till jobbet och märker att Ingelas bil inte står där..shit! Har hon inte kommit? Nu lär det ju stå hundra elaka föräldrar utanför dörren och skrika vart faan har Ni varit?!?! Jag måste till jobbet!!!!  Men jag fann inga elaka föräldrar utan en glad Inger som berättat att hon ska vikariera idag men hade inget kort att låsa upp med och att inge barn hade kommit..phuuu!

Idag har det varit friluftsdag på Sidsjön och den skred fram ganska så smärtfritt, blev mest ätande av bullar och hamburgare innan det var dags att återvända hem till skolan igen, med några extra hekton till på arslet. Lovley...?:)

Har precis betalat räkningarna oxå..men FIIII FAN! vad många och DYRA dem var denna jävla månad då..! Suck...kommer inte kunna spara en krona! Snarare nalla några från sparkonton...GIV MIG EN SUGARDADDY SOM KAN FÖRSÖRJA MIG NU!!!!!

Ikväll äre Greys åh...mmm..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0