Saturday

Lördag idag då, vad ska lina göra då? - Inte ett smack! Jag är snuvig, halsontig, och hängig. Lill pluppen A är oxå sjuk...stackarn..får se iaf jag åker bort dit sen, är vi båda sjuk så gåre ju, men piggnar han på sig så vill jag ju inte smitta han.

Annars så var jag och Niklas och såg innebandy igår, granlo - city och shit var spännande det var! Vi var mest där för att stödja maccan. Sa ibörjan av matchen att det kändes som om granlo skulle vinna, och så kändes det nästa hela matchen, tills sudden. Då vare city som var bäst, hade tusen lägen men kunde omöjligt göra mål, så det blev tillslut seger för granlo med 7-6. Sorry Maccan...men än lever drömmen:)

Helt galet med folk vare där åh, och som vanligt sen jag flyttade hem till s-vall igen så känner jag inte igen en käft..:) Sen så ser jag ju inget heller så det kan ju bero på det elle vad säger du emma? hehe:)

Sen en till grej..är ju tänkt att jag ska ha inflyttningfest den 1mars..men vette faan om jag orkar! Jag gillar inte utgångar längre..2 gånger detta år har jag varit ut. Det kanske inte låter som så lite då det bara har gått 2 månader..men jag känner inget sug heller...jag känner mig som ferdinan: jag trivs bättre här..i soffan..där jag kan äta godis.. patetiskt.

Nä nu ska jag snyta mig och jäsa i soffan lite mer. /Den fräsha


Kommentarer
Postat av: emma

haha,jävla blindstyre,lr är du högfärdig;P..ne ha den inte då för då kan ju inte jag..buhuhu!!

2008-02-23 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0