Sepe ryck

Okej..det har varit mkt klagningar från min sida på senaste. Jag är en bitter singel hit och aggro mot gamla ex dit..! Så därför tänkte jag idag skriva de fördelar jag kommit på med att vara allena:

* Jag kan om jag vill, nästa alltid bli bjuden av middag av nån av mina nära och kära. För alla kockar i min familj gör alltid mkt mat, så åt mig räcker det gott!
* Jag får gratis tvättmedel av mamma då hon har en sådan där stor hink, skulle jag fått det om jag inte var sjäv? Tro inte det va..
* Jag kan ha mina fulaste och skönaste! trosor hur ofta jag vill! Ingen spets som skaver i rumpena utan bara ren utnött bomull mot mina feta skinkor!
* Jag kan sitta och skita och filosofera huuur länge jag vill på toaletten, för det finns ingen som ropar: vad faan gör du?!
* Jag får korva mig och låta hur mkt jag vill då jag sover, för jag stör ingen.
* Jag kan prata i telefon hur mkt och hur länge jag vill och prata om de söta rosa underkläderna på H&M utan att någon suckar djupt åt mig i bakrunden och ber mig prata tystare för det är sporten på TV
* Jag behöver aldrig slåss om TV dosan, för den är bara MIN MIN MIN!!
* Jag kan sjunga hur högt och falskt som helst till mina favvo låtar utan att skämmas. (jag är ju egentligen whitney houston material)

Need I go on? Didn't think so..:)

Som slut notice kan jag berätta att jag håller på att städa idag och fann TUSEN SPÄNN! min byrå!! Den som söker - den finner:) Så nu blire IKEA och lite shopping.

So long!

Kommentarer
Postat av: Maccan

Härligt Lina! Keep it up!

2008-02-25 @ 16:44:12
Postat av: Siddan

Fuck, sånt där händer aldrig mej! Mamma undrar ifall du vill gå med oss på stan el så nåt imorn el så? Ska kolla på present till min kusin Nea å behöver lite tips liksom :) Kramizar

2008-02-26 @ 12:23:27
URL: http://sidneystellanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0