Skärpning

Det känns som att det har skrivits lite väl mkt om i bloggen här de senaste dagarna..nästan så att jag skäms lite.. elle jag gjorde inte det från början, men när jag drog mitt skämt om min förkortning FIS för en jobbet och han tittade på mig med en nedvärderande blick, så blev jag lite röd om kinderna..

Dock kan jag ju inte sticka under stolen med att kiss och bajshumor alltid går hem hos mig! Jag tycker helt enkelt att det är skitroligt!! (hehe där fick jag till det!)

Nu sitter jag iaf stressad som en gris på jobbet och fördärvad över att jag inte gjort semlor åt mina ungar... Men jag trodde på allvar att matsalen skulle bjuda dem på det..men icke! Men nu kom Eva med skolans konto och vi ska brassa ner på Willys och fixa semlor!!

Yeeees!! Vi är världens bästa fritidsfröknar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0