Tankespridd och känslokaos!

Finns så mkt som jag skulle vilja skriva om nu..men:
 1. Jag har inte riktigt tid 
 2. Tror inte att jag vill berätta 
 3. Jag vill inte framstå som ett pucko.

Kan dock säga att jag är en sådan sjukt godtrogen människa. Jag tror (oftast) att alla människor är snälla och vill väl..och när det sedan visar sig att så inte är fallet (vilket i mitt fall med denna person blir 1000000000gången) så jag blir jag så sjukt besviken och ledsen. Jag tror alltså på allvar varje gång denna person kommer tillbaka i mitt liv på något sätt att denna gång så blir det bättre. Att personen i fråga har ändrat sig och kan för en gång skull visa människor (mig) den respekt som jag ändå tycker att jag förtjänar...men nej. Jag är inte värd mer än två veckors gammalt glas vatten.... Jag vet att det är lika mkt mitt fel varje gång denna besvikelse infinner sig eftersom jag tillåter mig att bli besviken, men känslan av att känna sig totalt obetydelsefull är något som ärrar min själ mer och mer för varje gång...

Nåja..vad vore en bal på slottet??:)

Tillbaka till något roligt är ju att flyttlasset har ju gått!!! Yeeess..lina bor nu FINT! och trivs kanon:) Redan då syrran kom och vi skulle göra oss lite lunch i nya lgh så kändes det som om jag bott där i evigheter, och det tar jag som ett gott tecken! Och nu till det bästa..........JAG KAN SE TV I SOVRUMMET!!!!!!!!!!!!!!! weeeeeeiii!!!:) För vissa kanske det låter sjukt, men jag älskar att somna till tv:n, jag läser böcker och korsord (måste ju berätta det så ni inte tror att jag får all min härliga kunskap från dumburken) :) Men att få avsluta med att slö titta på tv...-lovley:)

Nu äre dags att ringa in här..jobbet kallar!

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0