Tisdag

Jag är så sjukt förbannad på min chef nu att jag skulle kunna strypa honom!!! Sitter och väntar på killarna nu så vi kan ta en kopp kaffe och jag kan få ösa ur mig gallan...!

Förutom min chefsirritation så är jag sjukt stressad över att hinna städa klar min gamla lgh tills på fredag! Allt är utplockat, men inte städat...och damsuga och sånt gör man väl på en kick, men putsa fönster!!! När i hela friden ska jag hinna göra det?? Jag jobbar ju på dagarna och det är ju lite halvsvårt att putsa dem på kvällen då det är bäcksvart ute,,,,får väl putsa dem kvällstid ändå och klagar tjejen så får jag väl komma och göra om det! Det är min bästa lösning för tillfället.

Pappa fyller år idag åh..ringde han förut och frågade om vilken tid jag skulle komma och fira han men jag sa inte grattis! Haahha...:)

Känner att jag är irriterad som en åsna just nu att inlägget blir katastrofalt dåligt, så jag lägger ner nu.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0