Ursäkta

gott folk att jag inte har skrivit på ett tag men sjukdom och brist av datorer har gjort det svårt.

Kan dock förvarna redan nu att detta kommer vara ett inlägg fylld av ilska, så dem som känner sig på bra humör och var ute efter någon solskenshistoria kan sluta läsa NU.

Funderar helt allvarligt på om jag ska offra ca 8 år av mitt liv i fängelse genom att döda en annan en människa...okej det var väl att ta i, men att denna människa skulle försvinna skulle inte göra mig det minsta!!! Han verkar leva för att för att vara elak mot mig och det verkar inte finnas något slut på det hela?! Ännu argare blir jag när jag vet att han är elak mot andra med, och dem är helt ovetandes om det hela. Jag vet iaf att han är totalt rubbad och lider av någon allvarlig störning, men dem andra stackarna då?? Han förpestar världen och borde göra som Usama - gömma sig i en jävla bunker i nån jävla öknen i nått jävla land långt jävla härifrån!! (Och nej kära folk, detta är inte nån olycklig kärlek som gett mig foten...det var en kärlek en gång för längesedan, men det han håller på med nu, är bara helt jävla sjukt.)

Det var den historien. Nästa.

Jag och min syster spenderade söndagen på birsta city, där vi träffar på en gammal klasskamrat till henne. Han ser allmänt slimmig ut i sitt backslick (elle hur det nu stavas) i en liten hästsvans och kavaj. Iaf så sträcker han fram knytnäven till Alfred (ni vet hiphop stilen) och syrran säger att han måste ge hela handen så gör Alfred high five. Killen kommenterar: Det kan min hund göra oxå, så det är väl inte så jävla imponerande...
Där efter börjar Alfred att små gnälla, så killen ifråga gnäller tillbaka mot Alfred, och A blir ju paff så han slutar..
Killen:Ha! Se där..fick dig att sluta, visste väl att det bara var krockodiltårar..annat vare med dig lina ,som du grinade när *piip* dumpade dig.
Vid det här tillfället vända jag bara på klacken och gick därifrån. Hur i hela h-vete kan man säga så till någon?? Saken är att idioten som jag berättat om ovan är *piip* och denna kille har på senare dagar blivit bästa polare med honom. Men ändå...vad faan vet han om oss?? Och den stora frågan..vilken människa säger så? har han noll empati i sin kropp?? Är han utan hjärna? Blev han tappad i golvet som liten? Elle kanske som stor? Jaa..frågorna är många, svaren är få.. Det enda jag vill säga till honom är: Klipp dig för faan och köp dig en ny kavaj!

Nu måste jag dock sluta att vara arg för mina små femmor är strax tillbaka från idrotten och dem ska inte behöva få ha en irri fröken bara för att det finns idioter här i världen.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Martina

Eftersom jag såg då du vände på klacken i söndags, så har jag förstått att ett inlägg i den här stilen skulle publiceras. Jag hörde dock aldrig exakt vad han sa, förutom att det var ngt om piiiip!
Ha en fortsatt bra tisdag, i ilskan! :)

2008-02-19 @ 13:37:38
Postat av: Mia

OMG.. vilken nolla! Ja, båda 2 iofs..
Ses nåt snart? Kramar :)

2008-02-20 @ 21:54:47
URL: http://marinaevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0