Brist på blogg

Jaa då min dator har kraschat blire lite svårt att blogga..passar på nu på min lilla rast här på jobbet!

Har märkt att sedan jag skrev inlägget om "dramat" mellan mig och A så har mina läsare fördubblats..Förstår att det är en del av hennes vänner som läst för att granska vad jag säger. Men det är okej! Givetvis förstår jag att hennes vänner tar hennes parti och tycker att jag är en stor fet jävla idiot, och att mina vänner tar mitt. Så är det ju, man stöttar ju den som står en närmast.
Dock viker jag mig inte denna fråga och kommer inte att be om ursäkt för det jag skrivit, jag står för allt. Sen om andra tycker jag är idiot..jaa vad kan jag göra åt det? De lever inte mitt liv och känner mina känslor därav ger mig själv rätten att få känna precis det jag vill och skriva precis vad jag vill..för det är min blogg!
Har heller aldrig nämnt hennes namn och dem som kan lista ut vem det är , vet redan historien...

Jaja, detta är det sista jag kommer att skriva om denna historien då den är ett avslutat kapitel nu. Vi är inte längre en del av varandras liv så därav finns det inget mer att skriva.

Så döm mig, hata mig, gör vad ni vill, jag viker mig inte


Kommentarer
Postat av: Mia

Du ska fan inte vika dej dej en mm! Stå på dej å se framåt! Du är bäst! Kraaaaaamar till världens goaste Linus :)

2008-01-08 @ 17:33:35
URL: http://marinaevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0