Grym!

Ja men faan va grym jag är idag då!!

Ända sen filmen nio månader kom ut (vi snackar årtal 1995) så har jag velat veta vem det är som sjunger på slutet på han vaggar sin bebis i famnen. Jag vet att min gamla lärare från lågstadiet älskade den låten för hon spelade den för oss flera gånger!!
Jag har bara kunnat kanske fyra ord ur sången och har sjungt dem för flera, speciellt pappa då eftersom låten är från "hans tid". Nu!!! Gick jag in på imdb och sökte på filmen, de hade lagt ut soundtracket och jag fann låten!!!

These are the days med Van Morrison...heeeelt lovley är den!! Den ger ro i själen och man kan inte annat än att göra som Hugh Grant i filmen...vagga med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0