Jag längtar

efter helg!!! Denna helg ska bli lugnare än vattnet självt. Den ska innehålla mig själv, en stor påse godis och en bra rulle, nothing more nothing less..

Kidsen är idag på friluftsdag dag och åker skriller..jag själv har varit kvar på skolan och städat förrådet som vi har i presonalrummet. Men jesus så mkt grejer!! Julpynt hit och färgpennor dit..you name it, we hade it! Nu är iallafalla ALLA lådor rensade och märkta så det kommer att vara no problemas att hitta grejerna nu.

Annars så fick jag nyss en hatattack mot en viss person....men har som sagt lovat att inte nämna det igen så jag gör det inte.

Längtar dock sjukt mkt till flytten nu..men...jaa det kommer ett men.. Smottan var över igår, och vi pratade om våran hyresvärd som går in i min lgh utan att fråga om lov när jag inte är hemma/ligger och sover osv...jag vill ju att gubben ska väck..! Men..kolavippar han så kommer jag aldrig att få ha kvar den låga hyra som jag har nu...detta betyder flytt igen!! Såå jag hoppas att hänger kvar ett bra tag till (kommer säkert att få äta upp dessa ord) för denna lgh is my dream och jag vill bo där tills the man of my dreams har hittat till min dörr-knackat på - satt mig på sin vita häst och ridit iväg med mig till vårat slott!

Nu ska jag göra varm choklad här till barna, dem lär ju vara sugen efter att ha lekt Foppa en hel dag! Ska dock göra de från scratch...vi snacka kako och socker...SVÅRT!


Kommentarer
Postat av: Moster

Alltså du är en underbart rolig tjej.Jag följer dina bloggar varje dag.Jag blir tokig när du inte har skrivit.I LOVE YOU;)

2008-01-31 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0