Män...

Ja dessa varelser som helt klart kommer från en annan planet kan jag verkligen förundras över och granska in i minsta detalj.

En sak jag och mina vänner kan prata om är om killars utseende, eller egentligen deras mån om det. Hur mkt får de egentligen bry sig??
Jag tillhör dem som tycker att dem inte får bry sig så mkt..jag vill inte att min kille ska sola solarium, använda smink och spegla sig hela tiden eller raka bort allt kroppshår, för vart tar manligheten vägen då??

Jag vill att min karl ska vara vitare än mig, inte veta vad en mascara är, kamma håret med fingrarna och ha kvar sin behåring (inte som en apa, men inte len som en bebis heller). För inte vill jag dela min sminkväska med min kille heller?? Inte min rakhyvel heller för den delen...

Vette tusan varför jag skrev om detta nu...men det har stört mig ett tag att dte var dags att få komma ut! hehe:)

Avslutar med utdrag från min nu bästa låt(vet att det är skittråkigt att läsa,men....det skiter jag i idag faktiskt!)...Better in time

It's been the longest winter without you
I didnt know where to turn to
See somehow I cant forget you                                                  
After all that we've been through


Thought I couldnt live without you
its gonna hurt when it heals to
it'll all get better in time
eventhough iIreally love you
Im gonna smile cause I deserve to
it'll all get better in time


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag håller med! de där med killar alltså. de ska inte bry sig, de ska mest bara vara. ses väl kanske i helgen då..:)

2008-01-23 @ 14:27:18
URL: http://www.kattajonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0