Okej..

Det här med att sluta snusa är fortfarande fruktansvärt lidsamt!!

Jag svettas fortfarande som en gris
Kan inte sova
Och mitt humör...jaa vore det är inte för killarna på jobbet så skulle jag vara en levande citron:)

Och hörrni hör och häpna...Lina var och tränade igår..PÅ ETT PASS! haha nu vet jag att flera säkert dog i skratt..det gjorde jag med:) Jag var på något som hette bodystep, och om jag säger såhär..så himla svettig blev jag inte. För jag trampade fel 1778951 gånger och då jag inte gjorde det stod jag förvirrade och tittade på alla andra som kunde sina "hoppsa steg" som om det inte fanns någon morgondag...men det var roligt:)

En till sak...ex...just nu spökar dem i mitt huvud så jag håller på att bli tokig!! Jag fattar inte varför jag verkar att hata att träffa nya människor och älskar att hålla mig kvar till ex...! Inte för att jag träffar nått ex nu..men tänker på dem..jojjo det gör jag! Detta håller på att driva mig till vansinne då jag vet att det är heeeelt galet...men som allt annat som går och känns fel nu, så skyller jag snusningen..elle snarare pga bristen av den.

Jobb nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0