Röda faran...

Ända sen jag köpte röda faran så har jag haft en konstig känsla till den...den har lixom inte kännts som min bästa vän...!

Och vad händer idag då?? Joo tjatar med mig mamma ner på stan, svänger in på norrmalmsparkering, hittar en parkering och vad händer...? Joo tro inte på faan att bilen jävlen dör...IGEN!! En bil ska precis backa ut då...typ tittar på mig med blicken: flytta dig för faaan! MEN JAG KAN INTE!! MIN BIL ÄR DÖD!!! Då Gubben fattar att jag inte kan flytta på mig tar han genast på sig sin snälla mask och hjälper mig och mamma att putta in bilen på parkeringen...så jävla pinsamt!!! Där stod jag och min lilla mamma och puttade på röda faran på norrmalm lixom...jesus!!!


Och detta är ju som sagt inte första gången som det händer så ni kanske förstår varför jag och röda faran inte är det bästaste vänner...han är ju inte trovärdig för tusan!! Har hotat med skroten nu...får se om han skärper sig..


Nu: Hem och ladda inför svullning med säändra, på bordet står det: 1kg godis, ostkrokar, starka/heta ostkrokar, popcorn och dricka...kan en lördagskväll bli bättre??


Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: Elkaljunga

min lördags kväll bestod av att vänta på att Kalla spår (som svt döpt det till) eller Cold Case, skulle börja efter midnatt. Kvart över 12 sov jag som en gris!

2008-01-14 @ 12:48:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0