Snabbis

Skriver en snabbis nu på lunchrasten..har redan planerat klart denna vecka och nästa veckas grejer så vi har det skönt just nu:)

Och ännu en gång så har mina kids dömt ut mig läs och njut(?)

Sit. 1
R:(Lutar sig fram och sniffar på min hand då vi spelar kallaha) Du luktar som min farmor!!
L: Va? Elle jaa..jag har precis smörjt in händerna så det kanske är det?
R: Jaa..varför vill du lukta gammal för?? Sluta smörj dig!!

Sit. 2 (samma barn)
R: Lina, du pratar och låter som min farbror!
L: Som din farbror!??!? Men han är ju en man..?
R: Jaa, du ha ens mansrörst och pratar norska så jag fattar inte alltid vad du säger...
L: MANSRÖST?? NORSKA??
R: Hahaha..du lixom..bla bla bla...:)

Jaa vad ska jag säga? Barn är ju som sagt ärliga och elaka små varelser, and I love them.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0