TGIF!!

Thank God It's Friday!!

Denna vecka har gått sjukt snabbt men ändå så sakta!! Det har hänt så sjukt mkt på jobbet denna vecka..och hemma att jag är tamefaanimig helt slut!

Kontrakt är iaf skrivet nu! Tjejen flyttar in i min lgh den 15/2 och jag flyttar in i Smottans den 10/2..jag verkligen lääängtar!! Tycker min lgh har blivit rätt så mysig med tiden men av någon anledning har jag alltid vantrivts i den...har inte kunnat sett mig själv bo där en längre tid..och jag hade rätt:) Jag flyttade EN dörr bort hehe:)

Även att Andrew berättade för mig idag att han har köpt mig en I love NY t-shirt då han var i New York över nyår!! Kärlek till han:)

Men nu ska jag ta och bege mig hemöver för gissa vart jag ha varit??? Joo hos syster! Förstår att ni blev chockad för att det verkligen inte tillhör vanligheten..meeeeen jag tänkte att ni behövde en överraskning såhär på en fredag:)

Imorn äre dock en date inbokad med säändra, det betyder godis och skvaller på HÖG nivå!

So long suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0