Tuesday my friends!

Har ju glömt att berätta en grej...en ganska så stor grej. Har ni läst i tidningen om inbrott på skönsbergs fritids och att det var en kille som låg och sov inne i mysrummet?? Det var mitt fel...:) Elle jaa..jag och Marcus jobbade och vi hade tydligen glömt att stänga ett fönster, elle Makkan säger att han stängt det, och lite uppbrytet var det ju så..jaa hur det hela gick till lämnar vi till CSI!

Men lite skamsen är jag trots allt...men nu är iaf allt tvättat där inne i rummet och ungarna kan återigen mysa i sitt lilla rum utan hemlöselukten!!

Men nu äre kaffedags här med grabbsen, sen mellis..jag är HUNGRIG!


Kommentarer
Postat av: Maccan

Jag skäms nog lite jag med, men vad gör man inte för att hjälpa de hemlösa. På torsdag lämnar vi lite mat också då vi stänger. ;-)
Tack för rolig läsning här annars.
//Maccan

2008-01-22 @ 22:16:38
Postat av: Angen

tjena tjejen =)
hur är de!?

2008-01-23 @ 08:20:18
URL: http://angen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0