Almost lover

Dina fingertopper på min hud,
Träden svajandes i vinden
Tänk...
Du sjöng mig sånger
Den vackraste ledsamheten i dina ögon
Smart trick.

Jag vill aldrig se dig ledsen
Jag trodde du ville detsamma med mig

Hej då min nästan kärlek
Hej då min hopplösa dröm
Jag försöker att inte tänka på dig
Kan du inte bara låta mig vara?
Hej då min olyckliga romans
Jag har vänt dig ryggen
Jag borde ha vetat att du skulle ge mig hjärtesorg
Ens nästan kärlek gör alltid så

Vi gick längs en folkfylld gata
Du tog min hand och dansade med mig
Tänk..
Och när du gick kysste mina läppar
Sa du att du aldrig..
Aldrig skulle glömma detta..nää

Jag kan inte gå till havet
Jag kan inte köra på natten
Jag kan inte vakna upp
Utan att tänka på dig
Så du är borta och jag är jagad
Jag lovar att du har det bra
Gjorde jag det så lätt
För dig att bra gå in och ut ur mitt liv?

Hej då min nästan kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0