Gode gud

Jag tror jag avlider!!

Ms Hellström och jag bestämde oss för att gå ut igår..vi kom ut....för en halvtimme!! Nää men asså allvarligt det var mitt fel! Jag blev onykter..jepp trot elle ej! Dock är det lite sjukt. För när jag går ut, brukar jag dricka en vinare och kanske två-tre cider. Denna gång gick inte ens hela vinaren åt!! Jag började må dåligt redan på förfesten, men jag tog mig i kragen och pallrade mig ut ändå efter typ 8 glas vatten. Men efter mitt andra glas vatten inne på Stadshuset så gav jag upp, sparade mig lite ångest inför morgondagen och gick hem. När jag vaknade imorse, var jag så sjuuuukt snussugen - men vart var snusdosan?!?! Hallå!! Jag hade ju köpt en ny!! Letade ÖVERALLT!!! Men den var spårlöst borta...och jag kunde ju inte köra bil och var på tok för lat för att GÅ till affären så jag var utan,,,less var bara förnamnet. MEN! Då jag och elin skulle köpa slisk, så blev jag ju tvungen att duscha, och när jag ska klä på mig, vad hittar jag då?? Joo min snusdosa!! Inne i garderoben! Hur den hamnat där, kan jag tyvärr inte berätta då jag inte kommer ihåg. Tror på allvar att den kände av mitt skick och skulle jävlas med mig, så den tog och skaffade sig ett par ben och gömde sig inne i garderoben..den där snusdosan vettu!

Förfesten var dock jäävligt trevlig! Vi hade allsång och grejer, tills jag gjorde ett feltryck, och Lasse Berghagen dök upp med en sång ingen hört. Festen stannade upp - bokstavligen! Alla tittade på mig och elin som satt vid datorn, och vi dog av skratt medans jag kände stressen över att byta låt innan jag blev nerkastad från tredje våning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0