När nog är nog?

Men ibland undrar jag hur jag fungerar?

Sitter på jobbet nu och har ganska så precis ätit frukost. Och här till problemet:
Jag började äta en filtallrik med äpplen i, och kände redan efter halva tallriken att jag var mätt. Dock hade jag gjort i ordning två mackor oxå..tror ni att jag lät dem vara eftersom jag var mätt!??! Men näää... så nu fick jag ju skit ont i magen då jag inte hade plats för dem där jäkla mackorna!?!?

Jag undrar om jag på allvar har falsk bullemi, äter och äter men glömmer bort att spy?

Spy..oouuhh...finns det nå värre? Hahah har faktiskt en manlig arbetskamrat som VÄGRAR att spy så han håller sig så att han skiter ut det ist! HAhaa, det skulle jag lätt välja om jag kunde jag med!

Annars så äre bara EN vecka kvar nu till semestern..jag, sängen och godis i hela TVÅ! (skrattretande I know) veckor.

Siwan sa att jag inte fick gå hem innan hon kom till jobbet idag..why? har hon en överraskning åt mig?? *hoppa hoppas* (tror på allvar att det är en salva mot min torra hud som jag beklagar mig över hela tiden), Men present som present!! Vad är skillnaden på att slita upp papper från apoteket eller lagerhouse? Jag är nöjd:)

Kommentarer
Postat av: Elka

Det heter senil-bullemi! och jag lider av det :) Äter å äter, men glömmer spy ::P

2008-07-11 @ 15:48:25
URL: http://elkaljunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0