Navelbesvär

Jo just..glömde ju att berätta att jag måste åka till sjukan imorn oxå. Har världens konstiga problem med min...NAVEL! Joo det är sant. Den spökar. Ska inte berätta hur för då spyr ni. Men då jag ringde sjukvårdsupplysningen så sa det att det inte fanns något annat alternativ än att åka upp på akuten..men det ids jag inte göra då det känns som att det finns folk som har det värre som åker in på akuten än mig så jag vill inte sno deras tid. (Okej jag har världens läkarskräck, men att besöka distriktsköterskan känns lixom inte liiiika farligt, så jag väljer det ist)

Men nu ska jag förska klara ut Harpan 7 gånger på raken, klarar ALLTID 6 men aldrig 7?? Sen ska jag sova iaf...om jag får!! Konstiga grejer händer här på natten nuförtiden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0