Skvallersida!!

Jaa facebook är en jävla skvallersida! Varje gång man loggar in där och första sidan kommer upp så får man veta ALLT som folk gjort. Vilka som skäms, jobbar, har semster, vilka som skrivit till vilka, bilder på folk i fina och pinsamma situationer osv. Det är ju rena rama Hänt Extra!

Jag ska dock inte klaga allt för mkt, då jag är sjuuukt nyfiken av mig, men vissa saker vill man helt enkelt inte veta, men ändå så trycks det upp i ansiktet på en då man loggar in.

Sedan dem som alltid skriver var de befinner sig och hur man mår fattar jag inte heller..liiite mystisk vill man väl ändå vara? Det gäller msn det med. "På jobbet" "På BIO" "Hos X" "Lagar mat" bla bla..

Men guuud vad jag klagar på andra märker jag! Skämmes ta mig faan på mig själv. Men jag är less! På andra och mig själv, och då jag inte pallar att klaga på mig själv just nu så får ni ta smällen. Jaa så äre, deal with it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0