Surpuppa!

Orka prata med en som är världens surpuppa?? Nee..roligare saker har jag för mig än det!

Hatar folk som är sur. Visst man kanske inte alltid kan vara på topp, men att vara trevlig skadar väl aldrig? Speciellt när det är personen själv som hör av sig! Är jag på dåligt humör/sur,,inte hör jag väl själv av mig till folk då heller! Då vill jag ju bara vara ifred.

Men näää..vissa måste tydligen sprida sin sura karma till aldrig, men nej tack! Jag vill inte ta del av den serru!

Annars så har jag varit hos Carro idag - than you god!! fattar hur jag har sett ut i håret!! Nu är det nyfärgat och toppat..skööönt! Efter det åkte jag till syrran för att lämna parfymen jag köpt på tax-free till henne och så lekte jag med Alfred i han borgtält..hehe skitmysigt! Tills han slog hövvet och fick fetaste bulan. Moster är bra på att leka...?

Nu ska jag sova. Lingonveckan började idag = magen krampar, MEN JAG ÄR INTE SUR MOT ANDRA FÖR DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0