Tori and Dean: in love

Jag tillhör generationen som växte upp med serien Beverly Hills 90210, med moralkakan Brandon, hans elaka styvsyster Brenda, snyggingen Dylan, häxan Kelly, söta lilla David, tjejtokiga Steve och den oskyldiga Donna.

I serien störde jag mig gäääärnet på Donna. Bara för att hennes pappa producerade serien så skulle lixom hon aldrig göra fel och man skulle alltid tycka synd eller om henne. Sen att det i verkligen heten VAR synd om henne eftersom hon alltid kallades "den fula" och hade en mindre lyckad bröstförstoring är en annan femma.

Iaf! Jag brukar se hennes realityserie Tori and Dean: In love, och snacka om att bruden är underbar! Hahah jag kan skrattat åt henne så jag kiknar ibland! Hon fäller så störtsköna kommentarer och verkar helt enkelt skittrevlig rakt igenom! Som att starta ett företag som säljer strips..och så är människan skådis! Jaag kan ju inte annat än skratta dåju!:)

Nu är jag hungrig..PÅ STRIPS! Så hennes smygreklam funkar ju tydligen, för det blir nog det till middag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0