Tyyypiskt Lina och Sandra

Planet blev försenat 20 min. Jag och Sandra blev lite små stressad då vi skulle skynda oss då vi kommit fram för att haffa tågbiljetter hem. Vi anlände i tid en då, sandra blev förste väskplockare och jag biljettköpare. Springer över hela Arlanda, fram till en tågbilj. automat -Yes! Jag hann!! Inga biljetter kvar....SNOPET!!!!!!!!!!! Sandra kom svettandes mot mig med alla väskor och jag fick kläcka den tråkiga nyheten...

Anledningen till att vi inte köte bilj. innan var just att vi inte visste om vi skulle hinna med, så hann vi så skulle vi köpa dem på plats. Men på två timmar så blev tydligen jäävligt många sugen på att åka till s-vall från sthlm, så vi blev utan!

Vi har nu väntat på arlanda i snart 3 timmar och har en timmes väntan kvar. Då har vi BARA en bussresa på 5 timmar kvar...suck, stön, pust, gnul, skrik och grin! Vi kommer hem 03.30 inatt..jag öppnar imorn på jobbet 06.00 - ingen ide att lägga sig ens.

Men, vi har våra bilder från resan att titta på som gör att man får kramp av skratt så vi ska nog kunna underhålla oss:)

Skänk en tanke till våra träsmakarslen som vi kommer att ha!

hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0