Avsked..

Idag så hade mina kära kollegor anordnat en avskedskväll för oss som ska sluta på skolan. Det bjöds på picknick och solsken uppe på norra -såå trevligt!! Fick även ett halsband som Lene på jobbet gjort..hon är helt otroligt duktig! Har ju redan en ring som jag köpt av henne och så nu ett passande halsband...minne för livet...

Men...all denna goda mat ledde till att magen blev kaputt! Gick förbi mamma på hemvägen då hon köpt mig en fin box att ha i sovrummet..väl där så passade jag att gå på toa, och vad händer? Joo när jag ställer mig upp så känner jag att skärpet till västen jag har på mig är blött!!! Neeeeej, jag har doppat den i TOAN! sen kommer nästa neeeeej...jag bajsade jue...!!! Så det var bara att bege sig till tvättstugan de nu när jag kom hem...

Nu ska jag se vidare på fotbollen..vill egentligen se Moulin Rouge på 3:an, men missa frankrike-Italien? Neeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0