Förvirrad

Vilken helkväll jag har haft-hunnit glo på emmas match och jag säger då de...tjejfotboll div 3 är väl ingen höjdare direkt (sorry darling) men alla springer i en klump och jagar boll lixom...ingen struktur what so ever! men har ju själv varit en av dessa virrhönor på plan så jag ska inte klaga allt för mkt!:)

Därefter blev det en rajd till b-åker där jg hämtade min sovsäck hos pappa och en lampskärm hos syrran. Kom hem för kanske 40 min och nu sitter jag här och spelar lite Melissa Horn...underbara Melissa Horn!! Hon ger mig rysningar genom hela kroppen med hennes musik....

Men nu ska jag fixa lite med lampskärmen samt korten från i tisdags.

Må så gott hörrni

ps. Elkan är du sjuk imorn så måste jag tyvärr ge dig ett nackskott.ds.

Kommentarer
Postat av: Elkan

tack, det känns tryggt! :)

2008-06-19 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0