Gif fan?

No more?! Altså jag har varit ute ikväll...och nu kommer berättelsen.

Hela kvällen har en skallig en dragit i min arm..jag har inte brytt mig utan bara dragit undan min arm och gått därifrån. Men till sist så fick han tag i mig och jag ser vem det är..Islänningen som forward i giffarna!- Mitt lag!! Jag stannar givetvis och pratar. Han frågar de vanliga frågorna om vad jag heter, hur gammal jag är, vad jag jobbar - och jag svarar. Sen börjar han blir lite väl grov i munnen och precis då kommer Lisa fram och säger att han har två barn och fru så jag ser min chans att sticka genom att säga att jag vet om hans familjesituation..vad säger han?? Joo att han blir så kåt av att se mig med hans fru?!?!?!?!? WHAT!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dog vid detta läge...samtidigt kommer Billy Berntsson fram elle vad han heter som oxå spelar i giffarna..och jag har då aldrig träffat på drygare människa..usch!!

Så..jag har varit Gif fan sen jag var ca 5 år gammal..men ikväll skämdes jag över det...

Kommentarer
Postat av: Angen

Hahaha...jag tror jag dör =)

men du är ju världens finaste Lina så inte så underligt!!

hoppas allt är bara med dig!

puss å kram

2008-07-10 @ 16:58:42
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0