Oj oj oj..

Vilken helg! Återigen hur lyckad som helst!!:) Och jag har då för härliga vänner! Emmas och Elins fyllesamtal till mig inatt var bland det roligaste jag varit med om! Den ena kunde inte stå och den andra hade tappat sina kläder! Kan man göra annat än älska dem??:)

Idag är jag iallafall totalt slut som artist. Jag mår illa, är trött, vet inte om jag är hungrig eller mätt men ack så bra jag mår ändå:)

Jag har inte så mkt att skriva idag...matchen igår gjorde mig på sjukt dåligt humör! Så då den var över så satt jag mig och sura och lockade håret i en halvtimme på en fotboll som stol innan det värsta la sig (elle var det vinet som gjorde sitt?) och sedan var kvällen på G igen. Dock beslutade jag då kön till oscar var en mil lång och regnet stod som spön i backen att bege mig hem. Full och belåten!

Nu ska jag se klart nattvakten-bli rädd-inte kunna somna-vara orolig för att sova över då det vankas öppning för att sedan vakna upp för en ny dag.

 Några av folket som var där
  Några fler
  Robban hade hela utstyrseln
  Jag och Millan
  Jag och Emma
   Vi tjejer som var där
 Grabbarna diskuterar efter förlusten (bilden stämmer inte överrens med diskussionen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0