Smärta

Imorse då jag vaknade var jag så trött att hela min kropp värkte..till och med huden!! Men värst var ögonen...jag ville inte blinka för det gjorde så jäkla ont! Dem sved och smärtade olidligt! Dem börjar även att svida nu så jag ska ta med mig min korsordstidning och lägga mig...

Har varit och fikat med favvoelkan ikväll oxå. Vi som var fyra blev två men vi hade det trevligt ändå! fick dock överge tanken om att smaska i oss en varma het sub då coffee house stängde redan kl 20 och vi hade på tok för mkt skvaller för att hinna med allt på en timme! så det blev nått dyrt och torftigt på waynes (hur faan stavas de?? stavar olika varje gång..lär mig aldrig...har jag nämnt att jag är lärare?? just de...)

Skrattade även nyss då både österrikes och tyskland förbundskaptener blev uppskickade på läktaren..snyggt jobbat hörrni!! Era land måste vara stolta över er....!!?

Nää fy faasen var ögonen gör ONT! god natt

"Kamasutra..pappa var faaasiken äre här?? varför är hon naken tanten? Hon fick febrer, blev sjuker..." HAHAH Sååå jävla rolig reklam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0