Stroke och födelsedagskalas

Glömde ju berätta att jag trodde jag drabbats av en stroke i lördags. När jag vaknade på morgonen så insåg jag att jag låg EXAKT likadant som jag somnat. Jag hade alltså inte rört mig en centimeter under nattens gång. Även att min kropp kändes hel funkey..jättetung så i över två timmar låg jag helt stilla för jag kunde inte röra mig! Sedan då jag kliver upp och kollar mig i spegeln så upptäcker jag mina jätte läppar och så är munnen sned! Jag ringer i panik till emma och elin: JAG HAR FÅTT EN STROKE!! Näää säger dem båda, Men jooo!! Jag har en sned mun!!

Dock så blev allt bättre under dagen så jag är numer strokefri!

Även att jag kom på nu att jag lagade min sko i fredags med tuggummi! Uppfinnar Jocke det är jag de!:) Nää men min sula hade släppt, så jag tuggade upp ett tuggummi och kletade fast det hela!

Idag har Siddan haft sitt 1 års kalas uppe på Norraberget. Var jätte mysigt och skitunge var go som alltid, fastän hon åt upp allt mitt fika;)

Tårtan som Mia gjort -tokgod!!
Ännu en god tårta (behöver jag säga att jag rullade hem??)
Födelsedagsbarnet och Underbara Mia
 Spana in Siddans silverbyxor:)

Jo just, det blir inget gotland till veckan..då vi kände att vi hellre ville ha med oss alla dit ner så tar vi vårt pick och pack och sticker till Oslo istället nu på onsdag! Allt är bokat och klart och det ska bli lika spännande som jag tyckte med Gotland då jag aldrig varit Norge. So now you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0