Underförstått

Som ni kanske förstår så saknar jag J sjukt mkt...trodde inte att jag skulle göra det, men ack så fel jag hade. Hur orättvist är det inte ibland? Då man efter ha trott att man varit totalt oförmögen att hysa känslor för en annan människa, så snubblar man över den perfekta helt plötsligt och så får man ändå inte uppleva det man vill för man inte ens bor i samma land! Jag tror att han däruppe bland molnen ogillar mig skarpt!

Men till något roligare nu!:) Säändra är på väg hit nu och vi ska boka och planera allt inför våran Gotlandsresa nästa vecka!! Jag har absolut inga förväntningar alls på denna resa, då jag har ingen aning om hur den kommer att urarta sig elle hur det ens är där nere..men jag läängtar..:) Hahah jag tycker ju att det är värsta äventyret och svin coolt att vi åker :)

Nu kom hon!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0