Warwick Avenue

När jag kommer till Warwick Avenue
Möt mig vid ingången till tuben
Vi kan prata om saker för en stund
Men lova att du inte står vid ljuset

När jag kommer till Warwick Avenue
Snälla skit idet gamla och berätta sanningen
Säg inte att vi är okej
Bara för att jag är här
Du sårade mig rejält men jag kommer inte att fälla en tår

Jag lämnar dig för en sista gång älskling
Du tror att du är underbar
Men du älskar mig inte
Och jag har varit förvirrad
Inte riktigt mig själv på senaste
Du tror att du är underbar
Men jag vill vara fri älskling
Du har sårat mig

När jag kommer till Warwick Avenue
Kan vi spenderade en timme tillsammans inte mer än två
Din sista chans att få prata med mig igen
Jag gav dig svar så där är dörren

När jag kommer till Warwick Avenue
Berättar jag älskling att det är över

Alla dagar som vi spenderat tillsammans
Jag önskar mig bättre

Du tror att du är underbar
Men du älskar mig inte
Jag vill vara fri älskling
Du ha sårat mig
Du älskar mig inte
Jag vill vara fri
Älskling du har sårat mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0