Förfest och dråp

Det är den ångestfyllda söndagen igen...bakis, allmänt trött och jobbångest.

Inflyttningsfesten igår blev iaf väldigt lyckad!:) Hade sjukt trevligt! Tyvärr så blev det en del bortfall precis innan festens start, men vi klarade oss galant ändå, men rysk sprit och spontana lekar:)

Vi som var på festen:
 Daniel och Peter
Mattias och Magnus
Maccan
 Givetvis så var Säändra , jag och Elkan oxå med!

Blir ni impad nu när jag är så himla fräsig som lägger upp bilder och allt? Jojjo..Lina införskaffade en camera igår...dock så började min bil koka idag så det blir byte av topplocket elle vad det nu heter..vi snackar fleeeeera tusenlappar...fy faaan jävla skit!!!

Och måste avsluta med att berätta att jag förstår Elin (syster) att jag inte står överst på hennes lista att vara barnvakt till Alfred....med anledningarna:
* När han var kanske 2 månader, fick jag något psykfel och började skratta när han grinade
* När han precis hade lärt sig att sitta, ställde jag mig upp för att ta ett glas vatten, och då TIPPADE han...
* Idag när jag han ska bada och jag passar honom medans elin gör rent kattlådorna, så sitter han och plaskar som vanligt och jag sitter bredvid så passar ungen på att tippa ner under vattnet ENDA GÅNGEN då jag inte tittar på honom för att jag pratar med elin... Han blir som en lite skumboll hela han och började såklart att gråta...

Jag som ville vara hans absoluta favorit, får nog börja kämpa ganska så hårt och muta med både saker och gotta för att jag ska uppnå det!

Nu blire sömn.

Kommentarer
Postat av: Elkan

haha var det inte tysk sprit :P

2008-03-03 @ 23:04:12
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0