Homer och jag= Identiska?

 Så här har har jag nog sett ut inattt då jag sovit..med öppen mun. Jag är nå så grönjävulskt snorig att hälften hade räckt lång väg! Jag vaknar med att det är Sahara öknen i munnen, halsen alldeles torr till en början men så fort den får lite vatten blir den slemmig (frääääääscht va?) Har ju dock lovat mig själv att städa nu på morgonen så sjuk eller inte..det är bara att hugga in....(det är nu ni ska säga..men näää lilla lina, inte ska du behöva städa helle..lägg dig i soffan och vila du så fixar jag det...)

Ps. Förlorade en auktion igår på tradera...men det var nå fuffens med den för fastän jag la det bud som det stod att man skulle lägga så stod det helt plötsligt att det budet hade lagts på morgonen?!?!? Mysko....iaf..en auktion med samma vara är nu ute igen,och den är slut om 3 timmar...!! JAG SKA HA DEN!!!ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0