Lina, miljövännen!

Japp nu ikväll så tog jag alla de flaskor och brukar som vi lyckades halsa ur på inflyttningsfesten och begav mig till konsum haga. Där kastade jag de färgade flaskorna för sig och de ofrägade för sig. Pantade samt ca 15 ölburkar och 2 petflaskor Panta, panta, panta meeeeeeera!! När jag skulle trycka ut kvittot så kunde man oxå välja att ge bort pengarna, men jag tänkte...neeee....men ångrade mig precis då jag tryckt ut lappen! Det är väl klart som korvspa att jag skulle ha skänt de små kronor som jag tjänade! så min goda gärning idag blev lixom + - 0.

Nää nu ska jag lägga ner här. Är på dåligt humör idag. not good.

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

hahaha..Den där knappen med att skänka pengarna är hemsk!!!! orsaken till att jag går och pantar är för att skrapa ihop de sista slantarna i slutet av månaden så att jag kan köpa pasta för de. Då är det någon tiggare-knapp som vill ha min pengar. Därför blundar jag alltid och trycker på den gröna knappen och inkasserar mina pengar!! :) Det man inte ser behöver man inte ha dåligt samvete för!

2008-03-14 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0