Okej

Sitter och läser aftonbladet nu på Internet och blir sjuuuukt irriterad!!

Det pratas om banting hit och dit och det gör mig galen!. Okej...nu har själv pratat om mig fethet här i min blogg och att jag ska försöka göra nånting åt det. Men alla som känner mig vet att det aldrig kommer att hända, att jag kommer att leva på godis (har djungelvrål i fickan nu)och mackor tills jag dör...så det är lixom inte så serious (stavas det så?)...mitt snack om vikten.

Iaf så kräks jag om jag måste se en till bild eller en intervju med Charlotte Perelli och om hennes jävla bantingskur till melodifestivalen..jag menar, egentligen, who the fuck cares??? Människan såg bedrövlig ut!!! Och nu...då jag är inne på aftonbladet så har Carolina Gynning använt sitt huvud och skrivit en liten krönika om hur hon har kunnat blitt så jävla smal och att hon bara ÄLSKAR att gå i tights till gymmet nu och hårförlängningar och allt vad hon nu skrev... Av alla dessa intervjuer och skit, äre då konstigt om vissa halvsvälter sig och lägger sina sista besparingar på en hårförlängning?? Och inte ska jag sticka under stolen med att jag själv faller i träsket ibland och vill både vara smal och ha långt hår!

Men nu är så jag så less på detta snack att jag ska klippa mitt hår ännu kortare och äta mina djungelvrål med glädje!

Tills nästa gång; Haré!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Lina.........fortsätt o ät dina djungelvrål du. Livet går inte bara ut på banta o späka sig, det finns ngt som heter livskvalitet oxå dvs må bra, ät o njut. Hälsar din "mulliga" mamma :-)

2008-03-11 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0