Resultat

Resultatet efter gårdagen lyder följande:
* Har tappat plånboken (vi snackar kontokort, körkort hela skiten) någonstans mellan betalningen av taxin hem och ingången...den är BORTA!!suck..
* Jag har nu officiellt ingen röst. Elkan sa wiskey röst imorse, nu säger jag gammalt skurvattenröst.
* Jag har ett två stämplar på handen..vilket betyder att jag var på 2 ställen igår..och tänker jag riktigt hårt kommer jag på att jag var på oscar i 5!!!!! minuter...väl spenderade 80 spänn...yeah right
* Jag är nu så pass hungrig att jag skulle kunna äta mina tofflor!!
* Jag MÅSTE få låna pengar av mamma(ni vet..ingen plånbok) till att köpa chips och dipp...!! Jag behöver det efter allt som hänt.

Här bjuder jag på lite bilder från igår oxå! Shit vilken "inne" bloggare jag blitt nu som till och med visar bilder ibland..!
 Det var vi tre som hängde igår (Kattis, Me and Säändra)
 Värden Pelle och han syskon Joanna och Dyll
 Me Kattis och Edström
 Fina Kattis
 Sandra gillar att jag fått foto som nytt intresse!
 Drinken som smakade absolut INGENTING! inte mjölk...inte sprit...inte jordgubb..smaklös!

Det får räcka så... synd att jag inte hade bild på kvällens höjdpunkt(?) då jag sätter mig på en annan människa i soffan!!! Hahaha jag dog nu skam....


Nu väntas mat hos mor - stek, brunsås och potatis!


Kommentarer
Postat av: emma

hej :)
hoppas du får en bra söndag

2008-03-09 @ 16:57:41
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0