Sorry

för brist av inlägg, men har som sagt ingen dator då den är på service...och om den service har jag en jävla historia att berätta!

Är ute på Ikea igår med elkan och säändra då fonen ringer. Det är en engelsk/svensk talande man vid namn Tony (uttalas som han i juryn i lets dance..tååoony) Iaf så säger han att han har kollat igenom min dator och finner inga fel..okej säger jag; konstigt då att datorn inte fungerar som den ska..men men jag testar igen då och ser om den fungerar bättre nu och är villig att hämta den. Åker till Media Markt och möter Tony. Han säger oxå att han kollat web cameran och den var det inge fel på...nää sa jag, det har aldrig varit något fel på den, det har helt enkelt inte funnits något program för den i dator som gjort att jag kunnat använt den....han säger igen; det är inget fel på den. Nää säger jag med lite mer irritation i rösten..det har jag aldrig sagt heller..! (Här blir småprat framochtillbaka det tillkommer en kille som säger att man måste ladda ner det från Internet) Då blir jag irri igen då jag frågade när jag köpte datorn om allt var klappat och klart vad det gällde inställningar och så med datorn, och svaret blev ja! Det är bara att tuta och köra.. Jag säger då att de inte riktigt hållt sitt ord och att jag inte är så highteck att jag kan finna sådan där program själv...vet ni vad den där jävla engelskmannen säger då?" Kan du inte ladda hem sådana här program själv skulle du inte ha köpt en dator..lite clever i huvudet måste man ju vara fattar du väl!" Va faaan!!!??! Det var inte det saken handlade om! Vi fortsätter att diskutera och när han sedan frågar VAD jag ska ha cameran till svarar jag jag artigt (faktiskt) att det har väl inget med saken att göra? Joo han skulle vägra hjälpa mig om jag inte svarade tll vad jag skulle ha cameran till...vid detta läge fick jag verkligen bita mig i tungan för att inte skrika ut: JAG SKA KNÄPPA PORRBILDER PÅ MIG SJÄLV OCH LÄGGA UT DEM PÅ INTERNET SÅ SÅDANA SOM DU DIN FULA JÄVEL SKA KUNNA ÄCKLA ER!!!!!!!!!!!! Men som sagt..bet mig i tungan...

Historien är ännu inte slut och jag ska tillbaka dit i eftermiddag och då ska programmet vara inlagt eftersom jag faktiskt blev lovad det och det kom en kille till slut och sa: Har du blivit lovad det så ska vi självklart fixa det åt dig. Tack sa jag och gick...spänningen följer. men en sak ska ni veta, att jag kommer att vara en sådan där jobbig kund i eftermiddag och KLAGA på hur jag har blivit bemött.

Ps. Utgången i lördags var bland den blötaste och roligaste på länge:) och bilder kommer...Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0