Vi får väl se

hur denna kväll blir. Är tok förkyld i vanlig ordning och ska ut! Även att jag är kärlekskrank i vanlig ordning det med så alla personer som har testosteron som sitt hormon i kroppen - watch out! Nääädå=)

Pratade faktiskt om kärlek på jobbet i fredags..vi var tre stycken som ville bli kära, men  vi är lika oförmögna att hysa känslor för andra alla tre..skrämmande!! Jag har ju fått för mig att mitt bäst före datum har gått ut vad det gäller mig och kärlek. Jag har fått mina chanser och nu så är det över. Jag kommer som sagt bli en tant som kommer att äga 90 katter så när jag dör får dem sanera min lgh... Även att jag bara läser Marian Keyes böcker just nu...why do I do that i mitt tillstånd? Jag menar hon är ju drottningen om att skriva om Mitt liv suger arsle..jag vill dö men sen så blir jag kompis med världens kändaste, och blir jag inte ihop med karln som dumpade mig så blire jag det med detn snyggaste killen i världen!!! För han gillade tydligen loosers och såg min potential...! Mmm...jag gynnar mig själv och mitt tillstånd!

Nu ska jag lyssna vidare på Leonna, dricka mitt andra glas vin, sminka mig och invänta hämtning av Säändra till Pelle.

Kommentarer
Postat av: Lina

jasså du!!!! det blev utgång iallafall! Du som var så trött, så trött, att det var soffan som gällde ikväll, men jag kände på mig att ngn soffa för Lina ;.) det blir det inte, PARTY PARTY, so go for it and have a nice evening../MAMMA

2008-03-08 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0