Ful sömn

Jag tillhör inte skaran av människor som är söt när dem sover. Så att bära en tröja med den texten skulle vara min största lögn häri livet. Elin (syster) är kanon på att påpeka min fulhet vad det gäller att sova. "nää men ska du sova nu igen..öppen mun och seckel överallt" Haha det värsta av allt är ju att det är sant! Idag då jag vaknade efter min pn så kändes det lite konstigt på kinden...joo mycket riktigt, hade en fin strimma av torkat seckel som smyckade min kind. Jag vill oxå vara så där fin då man sover, stängd mun som små ler lite och det enda som hörs är ljudet av sövande andetag, inte som nu: öppen mun, dreggel, snarkningar och alla andra små(?) ljud som jag gör. Men sen så sover jag ju själv varje natt så vem bryr sig, egentligen?? :)

Nu ska jag sova, dreggla och mina sjuka drömmar!

Nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0